♥welcome to qasehsyamim's blog♥

Pages

kHas tuK viSitOr

Wednesday 17 April 2013

TaK maTanG!!!!!!

www.tips-fb.com
tajuk di atas adalah dirujuk..kihkihkih.... ayt surat rasmi...
oke jangan salah faham.. bukan saya ye yang tidak matang itu.. tapi seorang hamba Allah ny.. sy sentiasa mendoakan agar dy berubah..
inilah sebab saya DEACTIVATE FB... saya teringat kata2 En Tunang.. "tak sume orang paham apa yang kita cuba sampaikan dalam FB tue. so tak payahlah update sangat FB tue.. kalau nak luah sangat perasaan luah dalam buku ke kertas ke.." itulah ayt dari sengal sy.. disebabkan tak bagi update FB maka update BLOG je la..hehehe..tapi dalam FB tue sy cume komen benda yang info jew.. member2 lain yang bace pun cakap itu sekadar info.. tapi sebab ade manusia yang SANGAT TIDAK MATANG ini dia update status dy cakap saya ni riak la ape la.. padahal dia yang tak boleh terima info yang diberi..haihhh sangat sakit aty... pastu siap hide status dari saya lagi.. tapi Allah tue maha adil..Allah nk tunjuk ape yg dy update n saya dapat tahu jugak apa yg dy update.. haaaaa panas mata membacanye..huhu

sebenarnya lama da tahan dengan perangai dia nie.. ada la 2 3 orang jugak yang cakap dia ny memang macam budak-budak.. untuk mengelakkan hamba Allah yang ny mengata saya maka saya pn ambil keputusan untuk DEACTIVATE FB.. then En Tunang pn sibuk suh DEACTIVATE FB dy.. oke so jangan aday kata saya yang suruh En Tunang deactivate key..dy yang suruh...hehe.....

so nasihat saya kepada budak tak matang tue please la weyh... open ur eyes n ur mind.. cuba pikir ayat tue ayat riak ke ayat bese..jangan sampai semua member-member ko blah dari hidup ko baru ko nak sedar.. n pesanan aku, selagi aku senyap selagi tue la ak sabar,.tapi hilang sabar jangan tanya napa aku betul-betul riak.. wekkkkk :p

*pening nak kahwin xprepare pape lg..hihihi
press like ya.. :)

No comments:

Post a Comment

 
THIS BELONG TO MISS LIYANA N MR AIZAT